Wednesday, December 12, 2012

terbaru dari mereka,sahabatku

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, akhirnya aku berjaya update blog aku ney..kemas sikit sana sini..mana yang berhabuk aku buangkan..lap-lap sikit..kasi berkilat..ape taknya..lebih setahun aku tinggalkan macam tu jer..

Untuk entry kali ney..aku mau kasi update sket pasal kawan-kawan karib aku..;)korang taw tak yang aku ada 3 kawan baik?kawan yang sangat baik..kami kenal dari kecik..macam-macam benda kami share sepanjang perjalanan dewasa..manis pahit sume kami telan sama-sama..




Yang ini namanya Amalina..aku panggil lina jer..kawan baik aku sejak umo 4 tahun..rasanya sebelum ney aku penah update pasal die..;) die sekarang masih amik masters di UITM Shah Alam..lama dah tak jumpa..kalau jumpa mesti xingat balik umah..penuh jer program kami..untuk makluman hati lina skang sedang berbunga mekar..haha..tak taw la dah bercinta ke belum..tapi katanya sedang mengenal hati budi..hiks..Alhamdulillah, mamat yang kali ney katanya ada ciri-ciri lelaki 'I.D.A.M.A.N'!! hahaha..apepon selamat berjaya la na yer..;D




Ini pula Farah Nadia..aku panggil yaya..kami dulu sama kelas tadika..kebetulan duduk setaman tu yang rapat beno..die pon akan sambung masters jugak Feb depan..skang die busy bisnes herbalife..nama jer ada kat Melaka.tapi jarang sangat jumpa..dalam group kami die ney yang paling hot..sebab orgnya peramah..mesra sangat.. ;) cuma sampai skang belum ada boypren..hehe...setahu aku calonnya ramai...tahun depan lerr ney jawapnya.!!





dan yang terakhir..Mai..;) Alhamdullillah..mai dah bertunang 2 Disember ritu..aku tak taw..cuma nampak dari fb jer..xpela..asalkan die bahagia..apepon..mai penah kenalkan aku dan yaya dengan tunang die tu mase raya tahun lepas..tak sangka masin mulut aku dan yaya..akhirnya mai bertunang jugak dengan budaq tu.. ;)teringat kenangan lalu dimana mai kipnap kami naik kete kancil ayah die ke negeri sembilan..;') owh lupa nak gtaw..mai keje kat kl skang..jadi jarang jumpa..sebenarnya aku rindu sangat dengan die ney..da lama tak jumpa..lama sangat..;')

Hmmmm tu jer la yang aku boleh update takat ney..nak ke tandas pon tak sempat sebab nak cepat update entry..dah la aku sorang2 kat opis ney..kunci pon xda..takut jer kalau2 sume staff dah balik..naya la jawabnya..;d













No comments:

Post a Comment