Sunday, July 4, 2010

model wannabe =)

hello.syg2 sume..
sorry sebab tinggalkan korunk lama sangat..
actually kiter kekeringan idea ney..
sekali whhhoopppp!!! membe plak timbolkan idea.. =)
terima kaseh la kepada beliau -beliau sekalian iaitu
cek MUIZ

(ader macam model x);)
p/s klau die baca mati aku
dan
Cek ZANA



Melalui khabar yang didengar,membe aku memang ader bukak modelling agency,so sesiapa yang nak boleh la mohon;)uish xsangka rasenyer..yer la..kawan main2 mase sekolah dulu..men kejar2..skang da ader agency sendiri;)
>>aku dulu pon kalau leh nak jadi model gak..ak ak ak..tapi xkesampaian..sebab size aku yang amat MENAKUTKAN..hahaha
Berbalik kepada cerita tadi..ramai aku dengar di kalanganmembe kesayangan aku yang nak join..fullamak...meletop wa cakap..aku cam terdiam..tapi aku tersenyum gak ble pk..boleh tahan jugak kawan2 aku ney..xsangka ramai yang talented...
uishhhhh!!!berkisahkan kepada bakat..aisey..aku dulu mase kecik penah la jugak asah bakat jadi model mase darjah satu..tapi tahap aku cume pada pakaian beragam jer la...
mase tu aku pakai baju kebaya wana purple xsilap..siap bawak munge sebakul..
>>itu idea mak aku..bukan aku..pk la..aku kecik mana taw bawak2 munge ney;D
Nak jadi kan citer membe baik aku amalina join..ngan pakaiaan kimononyer..perrghhh!!die da la putih..pakai kimono...cu melecuncun la jawabnyer...dan pada pertandingan tu die menang;)
>>tahniah Amalina sebab menang..baru arini aku sempat cakap ..dulu xsempat sebab terlupe;)

da besar2 ney..xda plak aku wang tebiat masuk pakaian beragam..kalau masuk aku xtaw la nak cakap pe..cume penah berapa kali hati aku berbunga..ble mase blaja dulu..aku penah ditawarkan jadi model bukan sekali tapi 2 3 kali;)

hmmm..namun terpaksa dilupakan dek kerana size aku..walaupun depa nak amik aku pasal depa kata aku phothogenik..tapi aku tetap tolak;)yer la..mase tu model comel2 xbanyak;)

pape pon...syg2 aku..kalau korunk berminat go on jer ngan ape yang korunk rase.tapi makesure pastikan ianya bukanlah dari sebuah agency yang menipu;)
aku akan support korunk kat sana siap bawak pom-pom lagi...weeeeee!!!(^_^)

kepada aku pula..kalau ader rezeki y not aku try..tapi bukan skang laaa..
sebab aku masih ada benda yang nak dicapai sehingga akhir tahun ini...
=)

me;)


2 comments: