Sunday, July 18, 2010

yana,kawan aku



Lewat malam 18 Julai 2010..
sedang aku buka laman blog ini..secara tiba-tiba hati aku terdetik
untuk membuka ym..argghh!!ntah ape la sebabnya...

sedang aku menunggu ianya loading..secara tiba-tiba aku menerima offline msj dari seorang housemate lamaku sewaktu di kl..

  • 1:04 AM
    7/17

    hai ain..rindu nyer sama kamu..

  • 1:06 AM

    wlp kite lama x jumpa n kuar ko tetap aku ingat..wlp ko lupe kan aku aku tetap syg kan ko..kerana kite penah sahabat..satu bantal..satu pinggan..satu tilam..smua tu kenangan bg aku...aku nk ko tau..aku x kat sini x penah lupe kan ko wlp sesaat..n ko tetap sahabat aku..wlp pun ko hanya anggap aku kwn ko seketika...


  • Tanpa sedar..airmata mengalir membasahi pipiku..dan ketika itu kenangan-kenangan lalu mula berputar ke dalam ingatan dengan ligat..seminit juga aku menanges..menanges kerana membayangkan dirinya yang merindui aku,.sedangkan aku?aku sudah mula lupakannya..argghh!!kenapa aku macam tu..

    Kepada Yana..jika kamu baca ini..percayalah aku ngak pernah melupakan diri kamu selamanya..mungkin disebabkan masa yang berlalu serta kesibukan kerja..aku ngak bisa ingat semuanya..
    namun percayalah yana..aku syg bangat sama kamu..aku ingat dulu mase kamu jadi teman rapatku di rumah itu..ya rumah sewa itu..di seksyen 10,wangsa maju..

    Yana peryalah juga aku ngak penah lupa dimana kiter semua,aku,kamu ,bunny dan yumni masak bersama-sama .walaupun pada ketika itu aku ngak pernah lari dari segala pertengkaran dengan mereka.

    Yana..yakinlah..aku juga ngak pernah lupa sewaktu kamu memerlukan aku unuk tidur kerana takut..dan aku juga ngak penah lupa saban hari aku mentertawakan diri kamu kerna memerlukan jari kelengking ku untuk dipegang sewaktu demam..

    Yana..sorry sebab aku ske guna kipas kat bilik ko..aku xtaw bunnynyer ke sape nyer..thanks sebab ianya amat membantu mengeringkan rambut aku;))hehe..sorry la

    Yana..thanks jugak sebab bagi aku lepak ari2 n tiap mase kat tilam ko..;)

    ;)aku rindu bangat pada kamu yana;)


    ingat xlagi..mase kamu masakkan aku meehoon goreng dan aku cuba belajar cara memasaknya dari kamu..haha;)lucu amat.yerla..sumenya perlu dibelajar..kamu kan chef..;)

    Yana..terima kaseh kerana pernah jadi sahabat terbaik aku..dan terima kaseh juga kerana sudi mendengar segala luahan dan rentetan hati aku selama aku berada di sana;)

    Terima kaseh juga kerana sudi blanja aku,bunny n ntah la lupe lak yu ada ker?hehe ..makan sate kat kajang;)sedap..leh la blanja lagi..tapi kali ney aku nak extra kek..leh?nak rase...uwaaaaaa!!!

    Yana..thanks juga pada family kamu yang sudi susah payah untuk jamu kami sume ngan kepak ayam madu special tu..banyak gler aku makan..;)

    xlupe juga pada ikan keli ke sembilang kamu yang setia melihat aku mandi di bilik air..;)sorrylambat gtaw..kami semua takut nak mandi sebenarnyer..sebab nampak mata ikan tu..tapi xbarni nak kata..tu sebab kami keluar bilik air cepat klakar ble ingat..ko jangan la mara;)aku syg ko..

    dan akhir skali
    hmmm...sorry sebab aku g declare ngan abg ko...n ko lambat tahu..n keadaan jadi hura hara sebab ko nak selamatkan aku;') thanks kawan..

    luv u;)kem salam adik2 ko..n ur family
    psstt...kalau aku datang umah ko..abg ko da lagik x?



    tarrrraaa

    :she's yana;)my best housemate in da world:))

    No comments:

    Post a Comment