Tuesday, July 27, 2010

oh nazmi!

hye korunk..siapa yer nazmi tu??
uish..aku gler xsabar da nak citer neyh..korunk tengok perangai aku ney..sebelum ney kalau soh update blog punyer la malas tahap kura-kura sakit kaki..bukan xda yang tego..ramai da..naik berderet dah entry aku xketuk..uish..xpe2..pape pon
nazmi syg punyer entry aku kene kasi up dulu..haha;D

siapakah nazmi
hahahaha....jeng...jeng...ney yang aku nak gtaw neyh..
(^_^) dialah jejaki pujaan hatiku kini..cewaaahhh..ayat munge-munge taw..
dialah juga jejaki yang berjaya membuatkan hatiku tak keruan..(ayat karangan SPM pon xzass macam ney taw)
dielah juga jejaki idaman yang ada di dalam hati ney skarang;)winkk..wink..

dalah baik..caring...wahhh!!@_@romantik..bertanggungjawab...sopan santun..uish..banyak da kateria diri die yang aku ske neyh..boleh ney..;))

sungguhnya...sudah dua kali aku menilai diri die...perrghhh superb!!memang die jer yang bertahta di hati aku..;)
tetibe terasa nak jerit..MOHD NAZMI,ILOVE U!!!!


tapi apekan daya..wuuu..hmmm..T_T
aku ngak bisa menggapainya...apatah lagi memberitahunya...wuuuu..T_T
pilu sungguh hati ini...



ohhh nazmi..T_T

4 comments:

  1. weit...ade nme aku dlm tu..haha...da nme pn mak sdare penulis novel...ngeh3~ sje menggedik capub kat blog ko! hahaha :P

    ReplyDelete
  2. hahaha..kak nadia kan??haha..kawen ngan bahtiar kan??ader 3 orunk anak..weeee..papepon nazmi akunyer

    ReplyDelete
  3. hahaha! bahtiar pn kazen aku...hehe....sweet kn...nk cm nazmi gakkk...tp takleh celen kasyah aku!!! :P

    ReplyDelete
  4. hahaha!!!memang la sweet sangat!!memang laaa xsama ngan kasyah ko..tapi xleh lawan tengku zafranku...bluuueekkk!!itu cinta petamaku!!!gagaga!!

    ReplyDelete